Dzień Dziecka 22
W Dniu Dziecka klasy 0-3, pomimo niesprzyjającej pogody, bawiły się doskonale. na rozgrzewkę odbyły się zawody sprawnościowe na sali gimnastycznej: „jazda na koniku”, „wyścig w skarpetach”, „małpi most” oraz na korytarzu szkolnym przejście pod lina i skoki w workach. W swoich salach poszczególne klasy grały w gry planszowe.
Sukces grupy teatralnej ,,Bajkoludki”
W dniu 26 maja 2022r. grupa teatralna ,,Bajkoludki” wzięła udział w Wojewódzkim Przeglądzie Teatrów Amatorskich w Świdwinie i odniosła duży sukces, zdobywając II miejsce.
W prezentowanym przedstawieniu pt. ,, Wyprawa po skarb” w reżyserii Doroty Nowak zagrali uczniowie z klasy 2a.
Mistrz kaligrafii '22
30 maja 2022 r. odbyło się podsumowanie konkursu
„Mistrz kaligrafii”.
W konkursie wzięli udział uczniowie klas 1- 3. Celem konkursu było rozpowszechnianie wśród uczniów sztuki pięknego pisania, rozbudzanie umiejętności kształtnego, starannego i estetycznego pisania, kształtowanie charakteru – wyrabianie cierpliwości, dokładności i spokoju, odkrywanie oraz rozwijanie zainteresowań i talentów uczniów. Konkurs przygotowała p. Dorota Mordal.
Wyniki konkursu:
1.Lisecka Oliwia- I miejsce
2.Oszmian Laura- II miejsce
3.Zając Lena- III miejsce
Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Oni również otrzymali nagrody książkowe.
konkurs ortograficzny 2022
27 maja 2022 r. w naszej szkole odbył się konkurs ortograficzny „I Ty możesz zostać mistrzem ortografii”. W konkursie wzięło udział 9 uczestników z klasy 2 i 3. Byli to uczniowie wyłonieni ze swoich klas, jako ci, którzy najlepiej stosują zasady ortografii. Celem konkursu było wdrażanie do dbałości o poprawność językową, wyrabianie czujności ortograficznej, wykształcenie samodzielności i umiejętności rozwiązywania problemów ortograficznych.
Spotkanie z PippiPończoszanką
Zachęcam do obejrzenia 20 najpiękniejszych bibliotek na świecie:
https://www.youtube.com/watch?v=Xi7ZJ47VzFg
W ramach Tygodnia Bibliotek w kl. III odbyły się zajęcia czytelnicze pt. Spotkanie z PippiPończoszanką. Uczniowie zapoznali się z informacjami o książce Astrid Lindgren „PippiPończoszanka” oraz jej autorce. Wysłuchali też fragmentu książki opisującego wygląd oraz umiejętności głównej bohaterki, a następnie uzupełniali opis dziewczynki wstawiając odpowiednie formy przymiotnika. Uczniowie skomponowali również strój Pippi wg własnego pomysłu.